Friday, November 27, 2009

Greu, da' greu de tot

Il cunosc eu pe un tip, simpatic asa de felul lui, dar chitit sa mi-o traga cat mai repede. Ca sa nu jucam rolul Fecioarei, e clar ca si eu tot acolo bateam, dar vroiam sa ne mai cunoastem, sa ne mai pupam, sa ne mai vorbim etc. E, si la un moment dat am cam exagerat. Mergeam la el, baiatul hai, eu nu. Venea la mine, idem.

Acuma, omu’ saracu’ nu zicea nimic. Mai glumeam, mai alea alea. S-a intamplat ca el sa plece din oras vreo doua saptamani si uite asa a trecut timpul si am ajuns la ziua cea mare. Trecusera doua luni si noi nimic.

Iata cum a decurs ziua cea mare:

ora 8: vine el la mine, eu tot nu si nu, el calare pe situatie, ba da, ba da

ora 14: a plecat de la mine invins. Nu se intamplase nimic.

ora 16: ne intalnim in oras

ora 17: suntem la el acasa

ora 17.15 – Prima incercare: la sora lui in camera, citez “la mine in camera e dezordine”. Si ne incalzim noi si ne dezbracam si vine frateleui acasa. Ne imbracam repede, iesim din camera, fumam o tigara.

ora 17:30 – A doua incercare: tot la sora lui, fix cand sa inceapa actiunea, vine ea acasa. Ne imbracam, iesim din camera, fumam o tigara.

ora 18: – A treia incercare, acum la el in camera, deja faza cu scosul hainelor nu mai e nici romantica, nici sexy, le scoatem repede, el se arunca pe mine, eu ca idioata ridic maina cu pumnul strans si ii dau una in gura. Ne imbracam, iesim din camera, fumam o tigara.

ora 18:15: A patra incercare, mozolit, dezbracat, sculat, prezervativ, el se arunca si eu ii dau un genunchi in coaie. Da. Ne imbracam, iesim din camera, fumam o tigara.

In ziua aia am reuntat. Nici macar n-am mai incercat. El a plecat din oras vreo trei saptamani si cand s-a intors s-a intamplat si evenimentul. Intr-o seara, pe la 1 noaptea, asta dupa ce ne-am chinuit de pe la 10 pentru ca iar au inceput ghinioanele, sora lui acasa, nu avea prezervativ si … la un moment dat mr big al lui nu reactiona…

Morala: fetelor, bateti **** cat e calda ca altfel..ne imbracam, iesim din camera, fumam o tigara.

 

Long, dirty girl talk

 

[Via http://backandyard.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment